Can I have this in English please?

Of Course. Click here and you will see it all translated.

måndag, maj 25

När jag var i Manchester...



...tidigare i år hade jag, Illum Sphere och Jonny brunch. Ryan's (Illum) polare Toddla T dök upp och helt plötsligt var helg brunchen på ett skandinaviskt Wannabe ställe (Ni anar inte hur populärar dessa är utomlands, speciellt i England, helst ska dom heta 'Strom', 'nord' och bara fancy-pancy eko som är störtdyrt...inte ens jag som föredrar eko köper det) igång. Jag fick en 'Toddla T't-shirt som var/är tanken att jag skulle/ska fotas i och skicka till honom.... har bara fortfarande inte hunnit göra det, men jag kan däremot säga;

Kolla in hans nya album + Och så hoppas jag (om någon inte redan har gjort det, och han redan varit här) bokar honom till Sverige.

Kissey är: I studion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar