Can I have this in English please?

Of Course. Click here and you will see it all translated.

fredag, maj 15

Nät-detj:ande

... Pratade lite om nätdetjandet med en kompis igår. SHIT! hur enormt mycket det vuxit. Från att praktiskt taget varit buskis så är det nu super-rumsrent...rent av trendigt tydligen. (Satt själv och försökte hitta en kille på expressen BBS för en miljon år sedan..säger väl rätt mycket om mig och min buskis nivå...antar jag).

I ALLA FALL... Har ni tänk på alla dom här reklamerna som flyter omkring nu på nätet. Först var det coola skådisar...eller look-a-likes ...(kunde inte riktigt se skillnaden). Och nu...jag nu är det killar och tjejer som har sjukt överextrema ansiktsuttryck och enorm chatgädje. Såg en video som flöt förbi på någon community; killen praktiskt taget drack ur sin kaffekopp 5 ggr på 30sec för att han var så exalterade över 'samtalet' som pågick. Mer troligt är ju att han vart super speedad på allt kaffe som han drack under inspelningen och spelade därefter.

Jag känner mig INSPIRERAD.



Kissey är: Lite trött och lite hungrig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar